Nebyly nalezeny žádné výsledky k zobrazení
"Jsme na cestě k (znovu) objevování krásy v přírodních zázracích a neuvěřitelných tajemstvích, které zůstávají bez povšimnutí v našem každodenním životě. S dětskou zvědavostí je to jako kdykoliv poprvé zažívat svět." Kanadská přírodní značka kosmetiky Attitude nejen vyrábí přírodní produkty, ale ona tím i žije. Vytvořila celý koncept ekologických a...
"Jsme na cestě k (znovu) objevování krásy v přírodních zázracích a neuvěřitelných tajemstvích, které zůstávají bez povšimnutí v našem každodenním životě. S dětskou zvědavostí je to jako kdykoliv poprvé zažívat svět."
Kanadská přírodní značka kosmetiky Attitude nejen vyrábí přírodní produkty, ale ona tím i žije. Vytvořila celý koncept ekologických a šetrných výrobků a skvělou filosofii od A do Z. Nevyrábí jen přírodní produkty, ale sama svou činností se snaží být šetrná k přírodě a minimalizovat výrobou škody, které každá firma ať chcete nebo ne působíme. Zanecháváme tu po sobě lidskou stopu, kterou z přírody jen tak nesmázneme.
Značku Attitude vytvořili mladí zanícenci do ekologie a hlavně rodiče, kterým nebylo jedno, co na své děti používají. Snaží se změnit přístup k výrobě. Věří, že co změní dnes, bude cestou k lepší budoucnosti nejen pro ně, ale hlavně pro jejich děti. Cílem jejich snažení není vyrábět tisíce produktů, ale vyrábět je ekologicky a vědomě. To, co děláme, ovlivňuje nejen nás, ale i přírodu a planetu kolem nás na desítky, a možná i stovky, tisíce nebo miliony let. Většina podnikatelů vyrábí teď a je jim jedno, co bude za sto let. Řeknou si, to už tu nebudeme. Ale v Attitude zaujali zodpovědný přístup a své kroky směřují tak, aby se na sebe mohli podívat do zrcadla.
Impulsem k výrobě bylo zjištění, kolik chemikálií na sebe den co den dáváme a používáme, jako bychom si je přisvojili. Proto začali hledat alternace a možnosti, jak by to šlo jinak. V Attitude chtěli najít udržitelné cesty přístupu k životu. Jejich symbolem je Inukshuk. Je to kamenný monument v severní Americe, který postavili lidé, kteří cestovali zrádnou a nehostinnou krajinou. Měl upozornit další na případné nesnáze, které je mohou potkat. Attitude je kanadská značka přírodní kosmetiky, která se zaměřuje zejména na děti. Z jejich nabídky se staly nejpopulárnějšmi neparfémované biologicky odbouratelné vlhčené ubrousky nebo třeba čistící sprej na hračky Attitude.
Attitude používá na své obaly produktů pouze recyklovatelné materiály, které jsou navíc z postprodukčních materiálů (recyklovaný plast HDPE 2). Tento materiál je snadněji recyklovatelný a je šetrný k životnímu prostředí. Zapojili se do programu sázení nových stromů s organizací Earth Day Every Day. Díky tomu jsou všechny výrobky vyrobeny CO2 neutrálně. Výrobny využívají obnovitelnou energii. Přesměrovávají tepelnou energii k vytápění svých prostorů a skladů. Toto snažení zrcadlí certifikací Ecologo, která označuje šetrnost k životnímu prostředí.
Všechny výrobky jsou vyrobené pouze z rostlinných a minerálních složek, které jsou šetrné k nám i k přírodě. Výrobky neobsahují chemické složky, ani mutagení látky. Samozřejmostí už je, že nebyly testovány na zvířatech a to dokazují i hrdě certifikací PETA´s Beauty Without Bunnies. Naopak jsou testovány v nezávislých laboratořích tak, aby byly vhodné i pro citlivou, dětskou a problematickou pleť.
Jste si jisti, že chcete provést tuto operaci?