Tipy na účinné cvičení pro pevnou postavu

Hubnete do plavek nebo chcete mít „jen“ dobrý pocit sami ze sebe a zlepšit fyzičku? Nikdy není pozdě s tím něco dělat a změnit svůj život. Nejdůležitější je opravdu udělat ten správný krok a hlavně začít. Tělu trvá 3 týdny, než si na pravidelný pohyb zvykne a začne ho vyžadovat. Stihnete ještě shodit nějaké kilo a zpevnit postavu. Podívejte se na tipy na účinné cvičení pro pevnou postavu.

2/3 Evropanů se nedostatečně hýbe

Pokud se chcete dožít dlouhého věku a být pokud možno co nejdéle zdraví, je velmi důležité pravidelně cvičit. Pro lidské tělo je nezanedbatelná i jen pravidelná chůze. Pokud na sobě chcete cítit nějakou změnu a podpořit hubnutí, je důležité denně ujít 10 000 kroků. Věděli jste, že v průběhu každého nového desetiletí se snižuje pracovní činnost, u které lidé zapojují svalstvo? Ještě alarmující číslo ukazuje 2/3 Evropanů, kteří se nedostatečně hýbou. Pojďte společně s námi začít s tím něco dělat.

Nejdůležitější je první krok

Pokud máte stovky výmluv, proč zrovna teď nezačít cvičit a proč zrovna nemůžete a nemáte čas, zahoďte tužku a papír a přestaňte o tom přemýšlet. Někdy stačí jen nad věcmi nepolemizovat, ale udělat je. Nemusíte si říkat, kdybych tak a kdyby bylo a až někdy a tak ráda bych… Pokud něco chcete, udělejte to hned. Kdy jindy? Život je teď a je jen váš. Uvidíte, že když uděláte ten první krok, tak je všechno najednou jednoduché. Pokud nemáte sami odvahu, vezměte si na pomoc kamarády. Přeci jen vás to bude více bavit a budete se těšit na společné zážitky.

Efektivní cviky na hubnutí

Důležitý je zejména pravidelný pohyb. Mnohem více efektivní je cvičit každý den 30 minut, než si zacvičit nárazově 2 krát týdně 1,5 hodiny. Pokud nechcete nikam chodit, cvičit můžete i doma. Bude vám k tomu stačit podložka, voda a činky.

Na břicho

shutterstock_145692146

Statický klik – náročnější, ale efektivní cvik, který posiluje břišní i zádové svaly a má perfektní účinky na tvarování středu těla. Lehněte si na břicho a opřete se o předloktí. Následně se vzpřimte na špičky nohou a na lokty. Vaše paže by měly svírat pravý úhel. Nohy máte propnuté a záda rovné. Zkuste chvíli vydržet v této pozici. Poté si chvíli odpočiňte a cvik opakujte.

shutterstock_315031130 

Zkracovačky – Lehněte si na záda na podložku a pokrčte nohy v kolenou. Ruce vzpažte za hlavu a zvedněte lopatky 5 cm do výšky.. Nohy zůstávají stále na zemi, stejně tak hýždě, bedra i trup. Hlava by měla být v souběžné poloze a měli byste se dívat do stropu nahoru.Brada by neměla být přilepená k hrudníku nebo v nějaké nepřirozené poloze. Zkuste si zacvičit 2 sady vždy po 12 provedeních.

Pro fajnšmekry – pokud vám už klasické zkracovačky nestačí, zkuste těžší verzi. Stačí, když zvednete nohy i záda nad podložku a nezůstanou na zemi. Zkuste opakovat cvik v této poloze opět po 12 provedeních. Další variantou je zvednou natažené nohy a hrudník nad podložku a vydržet v této poloze.

 Na nohy a hýždě

shutterstock_145692212

Výpady s posilováním rukou

Postav se zpříma a do rukou si vezměte činky. Postoj zahajte v mírném podřepu. Z této výchozí polohy udělejte s výdechem velký krok vpřed a zároveň klek na jednu nohu. Druhá noha svírá s podložkou či zemí pravý úhel.Ruce zůstávají podélně s tělem a pevně drží činky. Pak se pomalu vracejte do původní polohy na začátku cviku. Čím pomaleji budete cvik provádět, tím více svaly zabírají. Opakujte nejlépe 10 x ve 3 sériích na obě nohy.

shutterstock_311777285

 Skok přes švihadlo – posílení celého těla

Obyčejné švihadlo, které můžete mít kdykoliv po ruce, vám pomůže posílit nejen spodní část těla, ale i ruce a zádové svaly. Skákání přes švihadlo pomáhá zlepšit celkovou fyzickou kondici a zlepšuje koordinaci těla. Začínejte ve stoji vzpřímeném, smyčka švihadla leží za kotníky. Konce švihadla držte v rukou, které jsou lehce pokrčeny v loktech, předloktí obou rukou směřují lehce před tělo. Ramena mějte uvolněná a lokty se snažte držet u těla. Při skoku mějte mírně pokrčená kolena a odrážejte se od bříšek chodidel. Skákejte alespoň 10 minut, abyste viděli nějaké výsledky. Střídejte intenzitu skoku a typ skoku. Na internetu lze najít spoustu video návodů a rad.

shutterstock_159375581

Zanožování

Sedněte si na podložku a opřete se o všechny 4 končetiny.  Zvedněte jedno koleno těsně nad zem (noha svírá úhel 90 stupňů). Poté pokrčená noha jde směrem vzhůru tak, aby stehno bylo rovnoběžně se zemí, a následně nohu vracíte do výchozí polohy. Opakujte nejlépe 10 x ve 3 sériích na obě nohy.

Trápí vás celulitida?

Celulitida vzniká důsledkem zvýšení objemu podkožních tukových buněk, které tělo MUD PHYTO COLLECTIONvytlačuje proti povrchu pokožky a tím zamezuje průtoku krve a lymfy. Vytváří nevzhledné ďolíčky, které se mnohdy snažíme maskovat, nebylo by ale lepší je rovnou odstranit? Podpořte hubnutí a úbytek tukových polštářů. MUD PHYTO je revoluční řada kosmetiky značky Minus 417, která je speciálně vyvinuta v laboratoři na boj proti celulitidě. Obsahuje komplex PHYTOLESS TM, který maximalizuje zpevnění a regulaci tukových tkání v oblasti stehen a kolen. Výsledky objevíte již za 2 měsíce (při použití 2x denně). Až 70% žen potvrdilo pevnější pleť, zapojte se do boje s celulitidou i vy.

Výsledky klinických testů anticelulitidních přípravků kosmetiky MINUS 417shutterstock_150388241

  • 66,7 % žen uvedlo pevnější a více zformovanou pleť
  • 70,4 % žen vysledovalo zmírnění projevů celulitidy
  • 81,5 % žen zaznamenalo hladší pokožku

 Přípravky proti celulitidě

celulitidacelulitida1celulitida2

Zapojte se i vy s vašimi tipy na cvičení

Co vám pomohlo a co se vám naopak vůbec neosvědčilo? Budeme velmi rádi za vaše názory. Své tipy nám pište do komentářů pod článek nebo na náš facebook.

iwka_03(1)Ivanka Čatajská za NuSpring: „Tip ode mě jako mistra v dietách, který už vyzkoušel snad všechny, které se objevily v časopise – diety nefungují a dostala jsem se s nimi na plus 20 kg. Jediné co skutečně pomáhá, je změna životního stylu a cvičení … Od té doby, co jsem začala pravidelně sportovat, tak mám mnohem více energie. Je skvělé sledovat, jak se vám zlepšuje fyzička. Nyní se věnuji pravidelně běhu, plavání, badmintonu a cardio boxu“

 

* Povinné položky

Zanechte komentář