Velmi se omlouváme, ale kvůli dopravcům, kteří před Vánocemi nestíhají, mohou být vaše balíčky o 1-2 dny doručeny později. Více info: zde

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti cookies. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Více informací zde.

Rozumím
menu
0
0 Kč
0
MENU
+420 730 175 266
Po-Pá 8-16:30 hod.
0
prázdný

Jak reklamovat zboží?

 

V případě, že má vaše zboží vadu, nebo chcete uplatnit reklamaci z jiných důvodů v reklamačním řádu, postupujte prosím následovně:

  1. Přečtěte si reklamační řád a ujistěte se, jestli na zboží, které chcete reklamovat, je možné reklamaci uplatit (nelze uplatit na vady způsobené špatným skladováním na vaší straně ani poškozením – nejpozději lze reklamovat 24 měsíců od zakoupení).
  2. Napište prosím na reklamace@nuspring.cz důvod proč a jaké zboží chcete reklamovat. Pro lepší vyřízení prosíme o napsání čísla vaší objednávky.
  3. Jakmile se se zákaznickým servisem dohodnete na všech podmínkách, zašlete nám zpátky zboží, které chcete reklamovat na naši adresu. Neposílejte prosím zboží na dobírku.
  4. Vaši reklamaci vyřídíme do 30 dnů (pokud se s Vámi nedohodneme jinak). Bude-li reklamace uznána jako oprávněná, zašleme vám náhradu, na které se dohodneme.

Vždy před uplatněním reklamace si prosím také přečtěte Reklamační řád a Všeobecné obchodní podmínky.

Nejste-li si jisti výběrem, zeptejte se nás v poradně nebo si nechte zaslat vzorky.

Přihlášení
nebo
Přihlásit přes facebook
 
Nová registrace
Zapomenuté heslo
Jaké výhody pro vás plynou z registrace?
Dárkový poukaz na první nákup v hodnotě 100 Kč.
Vzorečky kosmetiky zdarma ke každému nákupu.
Pravidelné zasílání novinek a tipů, jak pečovat právě o váš typ pokožky.
Získáte jako první okamžitý přehled o všech slevách, akcích a výprodejích.
Jednodušší a rychlejší proces nakupování.
Přehlednější kontrola všech objednávek.