V případě, že má vaše zboží vadu, nebo chcete uplatnit reklamaci z jiných důvodů v reklamačním řádu, postupujte prosím následovně:
- Přečtěte si reklamační řád a ujistěte se, jestli na zboží, které chcete reklamovat, je možné reklamaci uplatit (nelze uplatit na vady způsobené špatným skladováním na vaší straně ani poškozením z vaší strany – nejpozději lze reklamovat 24 měsíců od zakoupení).
- Napište prosím na info@nuspring.cz důvod proč a jaké zboží chcete reklamovat. Pro rychlejší vyřízení reklamace prosíme o napsání čísla vaší objednávky a jména. Je dobré také přiložit fotografie reklamovaného produktu, pokud má nějaké technické závady.
- Jakmile se se zákaznickým servisem dohodnete na všech podmínkách, zašlete nám zpátky zboží, které chcete reklamovat do skladu na adresu NuSpring (Czech Republic) s.r.o., Praha 8 - Dolní Chabry, Dopraváků 749/3, PSČ 184 00. Neposílejte prosím zboží na dobírku.
- Vaši reklamaci vyřídíme do 30 dnů (pokud se s Vámi nedohodneme jinak). Bude-li reklamace uznána jako oprávněná, zašleme vám náhradu, na které se dohodneme.
Vždy před uplatněním reklamace si prosím také přečtěte Reklamační řád a Všeobecné obchodní podmínky.