Menu
Hledat
Oblínené
Oblíbené
Oblínené
Košík
Košík

Váš košík je prázdný.

Značky
Domů
>
Jak reklamovat zboží

Jak reklamovat zboží

V případě, že má vaše zboží vadu, nebo chcete uplatnit reklamaci z jiných důvodů v reklamačním řádu, postupujte prosím následovně:

  1. Přečtěte si reklamační řád a ujistěte se, jestli na zboží, které chcete reklamovat, je možné reklamaci uplatit (nelze uplatit na vady způsobené špatným skladováním na vaší straně ani poškozením z vaší strany – nejpozději lze reklamovat 24 měsíců od zakoupení).
  2. Napište prosím na info@nuspring.cz důvod proč a jaké zboží chcete reklamovat. Pro rychlejší vyřízení reklamace prosíme o napsání čísla vaší objednávky a jména. Je dobré také přiložit fotografie reklamovaného produktu, pokud má nějaké technické závady.
  3. Jakmile se se zákaznickým servisem dohodnete na všech podmínkách, zašlete nám zpátky zboží, které chcete reklamovat do skladu na adresu NuSpring (Czech Republic) s.r.o., Praha 8 - Dolní Chabry, Dopraváků 749/3, PSČ 184 00. Neposílejte prosím zboží na dobírku.
  4. Vaši reklamaci vyřídíme do 30 dnů (pokud se s Vámi nedohodneme jinak). Bude-li reklamace uznána jako oprávněná, zašleme vám náhradu, na které se dohodneme.

Vždy před uplatněním reklamace si prosím také přečtěte Reklamační řád a Všeobecné obchodní podmínky.